1.Zwój papirusu, na którym pisarze egipscy zapisywali ważne wydarzenia, miał kształt prostokąta, którego
szerokość stanowiła 0,1 długości. Oznaczmy przez x długość takiego zwoju. Zaznacz wzór, który pozwoli Ci na
obliczenie obwodu takiego prostokąta.
A. 0,1(2x + x) B. 2(0,1 + x) C. 0,1x+x D. 2(0,1x + x)


Proszę o napisanie jak doszliście do rozwiązania.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T19:09:48+02:00
Będzie to odpowiedź D
mamy dwa boki o długości x i dwa boki o długości 0,1x
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T19:44:37+02:00