Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:49:39+01:00
Najpierw sprawdz czy wogole masz irde. wejdz w moj komputer, panel sterowania, i jeśli masz port podczerwieni to tam powinna byc taka ikona. wejdz w nią a tam bedzie prosto opisane jak skonfigurowac. jesli w panelu sterowania nie bedzie takiej ikonki to nie masz w kompie irdy, pozdrawiam
2009-12-12T21:12:45+01:00
Jak masz podczerwień to znajdź do niej sterowniki lub zainstaluj je z dołączonej płyty.