Odpowiedzi

2009-12-12T15:40:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:41:15+01:00


Wiek ojca - x
Twój wiek - y

x = 2y
x = y +22

x = 2y
2y = y +22

x = 2y
y = 22

x = 44
y = 22

Odp: Masz 22 lata :)
2 5 2
2009-12-12T15:42:23+01:00
Kiedyś ojciec - 30 lat
kiedyś ja - 8

teraz ojciec - 2x (44 lata)
teraz ja - x (22 lata)

różnica wieku zawsze jest taka sama, więc
30-8=2x-x
22=x
x=22

odp. Mam 22 lata
2 3 2