Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T19:10:58+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Porządek stwarzania świata jest taki:
1.Świat-ziemia i niebo.
2.Rośliny.
3.Zwierzęta-lądowe powietrzne.
4.I na końcu my ludzie.

Człowiek był na końcu ponieważ Bóg chciał stwożyc jak najlepsze warunki dla ludzi
184 4 184
2009-09-07T21:43:44+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Bóg stworzył najpierw ziemię, niebo, wodę, rośliny itd. Gdyby zrobił to w odwrotnym kierunku ludzie by wyginęli. Bo odpowiedzmy sobie szczerze: Jakie masz warunki na przeżycie na suchej glebie?. Oczywiście żadne. Jednak gdyby tak się stało zapewne człowiek by nie przetrwał do tego czasu. Istnieje jednak teza, że gdyby Bóg strorzył, człowieka, powietrze, wodę i pośpieszył się z tym nasz gatunek mógłby przetrwac.

:D
96 4 96
2009-09-07T21:57:20+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Człowiek pojawia się na końcu ponieważ jest najlepszym i najbardziej ,,dopracowanym" stworzeniem które pojawia się dopiero jak wszystko inne jest gotowe. Poza tym świat został stworzony dla człowieka więc najpierw został stworzony świat a potem człowiek.
71 4 71
Dzienki twoja teoria uratowała mnie od "pały"