Odpowiedzi

2009-12-12T15:49:16+01:00
3600zł * 1,007 = 3625,2zł
3625,2zł * 0,993 = 3599,8236zł

Odp: Cena brutto komputera wynosi 3625zł, a po roku obniżono ją do 3600zł (cenę brutto).
2009-12-12T15:50:39+01:00
3600 zł * 0,07 = 252

cena brutto to 3852 zł


obniżono cenę o 7% czyli

3852 zł * 0,07 = 269,64 zł

3852 - 269,64 = 3582,36 zł

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:53:46+01:00
Cena netto: 3600 zł
podatek vat 7% : 252 zł
cena brutto: 3852 zł

obecna cena brutto:
3852 zł - (3852 zł * 7%) = 3852 zł - 269,64 zł + 3582,36