Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:56:27+01:00
1.Orkiestra ma swoje źródła w zespołach odtwarzających muzykę na arystokratycznych dworach włoskich w późnym średniowieczu i renesansie.
2.orkiestra barokowa ,orkiestra dęta,orkiestra kameralna,orkiestra marszowa ,orkiestra podwórkowa,orkiestra popularna, orkiestra strażacka,orkiestra symfoniczna, orkiestra smyczkowa, orkiestra weselna
3.Skarb sekretarza - Concerto Grosso F-dur, Dotknięcie Ręki - Exodus
4.Diana Krall, Tomasz Stańko, Louis Armstrong,
Jan Garbarek
2 4 2
2009-12-12T16:02:52+01:00
1. Chyba była połączeniem kwartetów smyczkowego i dętych z towarzyszeniem klawesynu i w razie potrzeby instrumentów perkusyjnych.. rozpoczęło się to na początku w Niemczech.
2. Orkiestra dęta, smyczkowa,marszowa,symfoniczna,podwórkowa,barokowa,weselna,kameralna,popularna,strażacka,
3. " Poranek"
4. Hawkins , Oliver
3 4 3