Odpowiedzi

2009-09-07T19:14:15+02:00
Nie ma róży bez kolców znaczy,że wszystko ma zalety i wady.
5 2 5
2009-09-07T19:16:50+02:00
To znaczy że że trzeba cierpieć w jakiś sposób, czy zgadzać się na coś na co nie chcielibyśmy się zgodzić. Jest fajnie, ale... - no wiesz, nie ma róży bez kolców. Czyli cierp sobie w tym co masz, bo inaczej musisz stracić całą różę. Ogranicza dążenia do eliminacji tego co nie chcielibyśmy akceptować przy zachowaniu tego co chcemy mieć.
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Azai
  • Rozwiązujący
2009-09-07T19:21:27+02:00
Wszystko ma swoje dobre i złe strony.
Nie wiem jaki mogę podać przykład...
Wygrana w konkursie ortograficznym może cieszyć, ale jednocześnie najlepsza koleżanka, która brała udział w tym samym konkursie może się na nas obrazić.
5 z polskiego bardzo cieszy, ale sprawia też, że nauczyciel wymaga od nas dobrego przygotowania do lekcji (dokładniejszego niż od słabszych uczniów)
6 4 6