Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:02:24+01:00
A) (* to chodzi o znak mnożenia tylko na klawiatuże komputera nie ma więc piszę *, ale ty pisz znak razy)
a=28cm
b=20cm
c=3,2 dm= 32 cm
V=a*b*c
V=28*20*32
V=17920 cm
V=17,920 m

b)
a= 28:4= 7
b= 20:4= 5
c= 32; 4= 8
V=a*b*c
V= 7*5*8
V= 280 cm
V= 28 dm
3 2 3
2009-12-12T21:09:38+01:00
A)
a=28cm
b=20cm
c=3,2 dm= 32 cm
V=axbxc
V=28x20x32 = 17920 cm3
V=17,920 m3

b)
a= 28:4= 7
b= 20:4= 5
c= 32: 4= 8
V=axbxc
V= 7x5x8 = 280 cm3
V= 28 dm3
1 5 1