Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:04:11+01:00
M = 2kg
Ep = 400 J
g = 10 m/s²

Ep = mgh
Ep/mg = h
h = 400J / 20 N
h = 20m

Odp: Ciało znajduje się na wysokości 20m.
2009-12-12T16:05:18+01:00
E=m*g*h /m*g
h=E/m*g

h=400/2*9,81
h= ok.20,38 m
2009-12-12T16:08:10+01:00
Dane:
E = 4kJ = 400J = 400kgm²/s²
m = 2kg

Szukane:
h = ?

E=mgh
po przekształceniu:
h = E /mg
g (przyśpieszenie grawitacyjne) = 9,81m/s² = ok. 10m/s²
h = 400kgm²/s² : 2kg * 10m/s² = 400kgm²/s² : 20kgm/s² = 20m

Ciało znajduje się na wysokości 20 metrów.