Zamień na dzielenie przez liczbę naturalną i oblicz.(jak by co to jest temat działania na liczbach naturalnych i ułamkach dziesiętnych.)(a jak by co to chodzi o dzielenia ja sie nie znam także...ble ble)
a) 0,24(kreska ułamkowa)0,3
b)0,62(kreska ułamkowa)0,007
c)0,006(kreska)0,1

3

Odpowiedzi

2009-09-07T19:16:33+02:00
0,24/0,3=24/30=8/10=0,8
0,62/0,007=620/7=88 4/7
0,006/0,1=0,06/1=0,06
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T19:18:28+02:00
A) 0,24(kreska ułamkowa)0,3

to to samo co

24 : 30 = 0,8

b)0,62(kreska ułamkowa)0,007

620 : 7 ~ 88,571

c)0,006(kreska)0,1

6 : 100 = 0,06
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T19:32:34+02:00
A) 0,24/0,3=2,4/3=0,8
b)0,62/0,007=620/7=88 4/7
c)0,006/0,1=0,06/0,06
1 5 1