Odpowiedzi

2009-12-12T16:18:44+01:00
Wchłaniają hałas. stawia się jes przy drogach by rumor który samochody wytwarzają był stłoczony.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:21:03+01:00
Ekrany dźwiękochłonne mają za zadanie uchronić ludzi przed nadmiernym ilością hałasu, który źle wypływa na zdrowie człowieka, przeszkadza w codzienny życiu. Najczęściej ekrany dźwiękochłonne stawiane są przy drogach o dużym natężeniu ruch i bliskości miejsc zamieszkania co pozwala zmniejszyć emisję hałasu wywołaną przez komunikację samochodową.
2009-12-12T18:02:22+01:00
Pochłaniają one glosne dzwieki zle wplywajace na zdrowie czlowieka