Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:11:23+01:00
Http://gajdaw.pl/koledy/lulajze-jezuniu.html

tam są:)
4 2 4
2009-12-12T16:14:49+01:00
Lulajże Jezuniu: http://gajdaw.pl/dane/koledy/lulajze-jezuniu.png
Czy chodzi ci o piosenkę gdzie jest fragment: "A kto wie czy za rogiem nie stoją Anioł z Bogiem..."? Jeśli tak to nie wiem :(
3 5 3
2009-12-12T16:19:42+01:00
Http://gajdaw.pl/koledy/lulajze-jezuniu.html
to jest do kolędy "Lulajże Jezuniu";]
2 5 2