Odpowiedzi

2009-12-12T16:14:00+01:00
Z zielonego kartonu wytnij choinke i ją ozdób, albo z jakiegos kolory wytnij bombkę.
a zyczenia:
W Swieta bozego narodzenia dla całej rodziny zdrowia szczescia, usmiechu i wiele radosci w nadchodzacymn nowym roku.
2009-12-12T16:18:00+01:00
Smacznego Karpia, mnóstwa prezentów,
wesołej roztańczonej i rozświetlonej choinki.
A także przy okazji. Szczęśliwego Nowego Roku
i niesamowicie szampańskiego Sylwestra!

Narysuj karpia, choinkę a pod nią prezenty i duży kieliszek szmpana.


Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:17:16+01:00
Życzenia np. ;
1.To Święta gromadzą ludzi przy stole
znanych i mniej znanych.
To opłatek jednoczy Boży,
pojednanie na Nowy Rok.
Wszystkim szczęścia gwiazdka życzy,
na choince bombki śmieją się.
Melodia wszystkiego co najlepsze, kolęda śpiewa nam,
otuchy ciepła na lepsze dni wciska nam.
wszyscy życzenia składają wokoło
i ja pragnę złożyć też.
By Bóg szedł z Wami jedną drogą
a światło Pana oświetlało każdy ciemny kąt.
By serce nie płakało gdy w życiu chwile złe,
by pamiętać, że są wokół Ciebie przyjaciele, którzy ochronią Cię.
Podzielę się opłatkiem, który przesyłam przez te życzenia, błogosławiąc dalsze dni.
Aby przyjęło mnie Twoje serce, a opłatek skrócił drogę która dzieli nas.
Żebyśmy mogli wspólnie się cieszyć ze świątecznych chwil!
2.Życzę Wam, aby w Dzień Bożego Narodzenia nikt nie był sam i aby spełniły się Wasze najskrytsze marzenia.
Choć los rzucił Cię daleko stąd, w myślach z Tobą będę. Na odległość życzę Ci Wesołych Świąt, w sercu śląc kolędę
3.Kolorowych bombeczek, dużo aniołków i gwiazdeczek,
słodkiego lenistwa i wielkiego oddechu od codziennego pośpiechu!
Życzy...
4.Bardzo dużo prezentów, mało w życiu zakrętów, dużo bąbelków w szampanie, kogoś kto zrobi śniadanie,
a na każdym kroku szczęścia w Nowym Roku!

a narysować możesz np. na 1 stronie czyli tytułowej ;
na środku Wesołych świąt, przyozdobić to brokatem kolorowym, aby ładnie się świeciło. ;)
i może być choinka, a pod choinką stos prezentów.(też moze być brokatem jak wolisz)
na drugiej stronie może być św. mikołaj ;)
i też przyzdobiony brokatem.
i na 3 życzenia. ;))
i napisać kto życzy .