Odpowiedzi

2009-12-12T16:45:38+01:00
Media :
- bezpieczeństwo narodowe ,
- ochrona środowiska,
- zdrowie
- pieniądze
- prawda / nieprawda
- rodzina
- szczęście
- dobra zabawa
- religia

Moje wartości:
- miłość
- zdrowie
- pieniądze
- rodzina
- szczęście
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:54:22+01:00
Media :
- bezpieczeństwo narodowe ,
- ochrona środowiska,
- zdrowie
- pieniądze
- prawda / nieprawda
- rodzina
- szczęście
- dobra zabawa
- religia

Moje wartości:
- miłość
- zdrowie
- pieniądze
- rodzina
- szczęście
3 2 3