Odpowiedzi

2009-12-12T16:36:07+01:00
Tabele robi sie tak:
w wordzie pisze taki an gornym pasku napis wstaw
i tam wybierz tabele ewentualnie zawsze można narysowac ;) łatwiejsze a tabulatory nei wiem jak
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:58:32+01:00
Tabelę zrobisz w programie Word wchodzisz w pasku narzędzi u góry wstawianie i tabela i rysujesz ją ręcznie lub podajesz liczbę wierszy i kolumn. A tabulatory do wyrównanie do środka zaznacz tekst i naciśnij ctrl+E
2009-12-12T17:27:34+01:00
W wrodzie 2007 robisz tak:
tabela: wstawianie > tabela> zaznaczasz ilośc kolumn i wierszy i dajesz wstaw tabelę

w starszej wersji powinno być podobnie

tabulatory: można użyć klawisza tab, lub kliknąc na linijce