Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:39:10+01:00
Kościół jest rodziną dzieci bożych, zjednoczonych z Ojcem przez Chrystusa w Duchu Świętym. Kościół został przygotowany w Starym Przymierzu wraz z wybraniem Izraela jako ludu Bożego. Został ustanowiony poprzez słowa i czyny Jezusa, a przede wszystkim przez Jego Mękę i Zmartwychwstanie.Podstawowymi znakami Kościoła jest to, że jest on jeden, powszechny i apostolski.
2009-12-12T16:45:44+01:00
Kościół-jest to wspólnota osób wierzących w trój jedynego Boga dążąca do zbawienia,Po łacinie to ecclesia.Wspólnotę kościoła założył Jezus Chrystus powołując 12 apostołów.Za moment narodzin kościoła uznajemy także zesłaniem Ducha Świętego.Administracja kościoła.Jezus-Papież-Prezbiter(ksiądz)-Diakon-Lud wiernych.Metropolią zajmuję się Arcybiskup,Diecezją-Biskup,Dekanatem-Dziekan,Parafią-Proboszcz.
2009-12-12T17:18:37+01:00
Kosciol to dom bozy gdzie sie spotykamy by sie pojednac z bogiem czyli przeprosic za nasze grzechy i przyjąc pana jezusa do serca czyli ofiarować mu nas samych.kosciol to dom w ktorym są odprawine wspolne wieczerz czyli msze swiete...kosciol to dom w ktorym mją miejsce wanze wydarzenia z zycia katolika.np.wielkanoc.boze narodzenie itp.;))