Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:40:47+01:00
1.np.
a.Szczęśliwy, kto nie goni za szczęściem jak za motylem,
Lecz z wdzięcznością przyjmuje wszystko,
Co mu ofiarowano.
b.O tym, czy Twoje życie będzie szczęśliwe,
Decyduje, nie to, jak sie układa Twój los,
Ale to, jak Ty się wobec niego zachowujesz.
c.Szczęście człowieka tkwi w doskonałości jego natury,
A natura ludzka to nic innego,
Jak suma wszystkich sił,
W jakie wyposażył nas Stwórca.
d.est w życiu czas, ach, jeden w życiu całem! Czas żądz olbrzymich,
Czarodziejskich snów, święty szczerością, promienny zapałem,
Wiek pełen dziwów i zaklętych słów - młodości wiek...
2.np.
a.wspierać w trudnych chwilach, wysłuchać go, pomóc mu przez to przejść,
b.odrobić zadanie domowe,
c. zachować powierzone tajemnice,
2009-12-12T16:42:44+01:00
1.Ja mogę modlić się w intencji swojej i innych, pomagać bliźnim.
2.Moim przyjaciołom mogę pomagać i wspierać.
3. Panie Boże !
Modlę się do ciebie z prośbą o wiarę z twoją obecnością ponieważ dzięki niej mogę się rozwijać i czynić dobro.
Amen
2009-12-12T18:47:36+01:00
1. Dla szczęścia własnego i innych mogę być dla innych ludzi pomocna i ofiarna. Mogę pomóc chorym dzieciom i biednym ludziom. Gdy komuś pomagam czuję się szczęśliwa i ta osoba również.

2. Dla swoich przyjaciół mogę być pomocna, miła, wesoła. Jeśli ktoś potrzebuję mojej pomocy mogę pomoc, mogę doradzić w trudnej sytuacji. Gdy jest chora mogę podac lekcje, odwiedzić.

3. Drogi Boże!!

Proszę Cię aby modlitwa ludzi była owocna i szczera. Niech każdy z nich pogłębia swoją wiarę i nie zaprzestaje na modleniu się. Pomóż nam.

Amen


Jeśli coś jest źle to proszę napisać prywatną wiadomość. Poprawię :)