Odpowiedzi

2009-12-12T16:43:56+01:00
Z formułuj dobrze zadanie co ta ma być jakieś nino o co w tym chodzi?
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T16:56:59+01:00
W niedziele, z okazji parapetowki znajomych, bylismy na imprezce. Imprezka bardzo kulturalna. Wszystko bylo jak nalezy, w kulturalnym towarzystwie, do picia-szampan, do jedzenia pyszne przekąski. Wszystko jak nalezy.W towrzystwie był też Nino ,kolega z klasy,zawsze szuka swojego miejsca na ziemi. Jest z bogej rodziny o wspaniałych tradycjach, przywiązani do swoich światów, religii, rodzin, języka, nawet sposobu jedzenia- wytrwale szuka tego, co ją przede wszystkim łączy.Jak zawsze nerwus,wszystko go denerwuje.
Wynikać to może chyba tylko i wyłącznie z tego że szybko ponoszą go emocje.
Może tez i z tego że pewne osoby często próbują wyprowadzić jego specialnie z równowagi.Lubią się z nim droczyc.W tym dniu ,coś się zmieniło,rozmawia chętnie z wszystkimi,kilka osób prubowalo ale nie udało im sie go zdenerwowac.No tak ,poznał moją kolezanke Ole ,spokojna, ładna, ustatkowana,czyżby ten nerwus wreszcie się zmienił pod wpływem miłości.Widac że ciągle ją obserwuje,zresztą Ola też, to pewnie miłośc od pierwszego spojrzenia,oby nie tylko zauroczenie bo pasują do siebie.
1 5 1