Odpowiedzi

2009-12-12T16:44:04+01:00
Część czasu w sportach gdzie jest on podzielony na cztery, równe okresy. Podział taki stosowany jest m.in. w futbolu amerykańskim i koszykówce.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:45:30+01:00
-podatek ustanowiony przez Zygmunta Augusta w połowie XVI w. wynoszący 1/4 dochodu z dóbr królewskich na utrzymanie stałego wojska zaciężnego-
-stałe wojsko zaciężne w dawnej Polsce, utrzymywane z kwarty - podatku, wojsko kwarciane