Odpowiedzi

2009-12-12T16:51:11+01:00
1km=100000cm

l=pi*d
l=obwód koła
d-średnica
l=70pi cm

n-liczba obrotów

n=100000/70picm
n=100000/219.8
n w przybliżeniu wynosi 455 obrotów
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:52:16+01:00
0bw= 2pi r
srednica 70 czyli promien to 35

obw=2pi 35
obw=70*1,7=119 cm

1km=1000m=100000cm
100000:119= w przybliżeniu = 840 obrotów
;)))
2009-12-12T16:53:37+01:00
R=70cm:2=35cm 1km=1000m=100000cm
obwod=2pir
obwod=2x3,14x35
obwód=6,28x35=219.8cm
219.8x 100000cm=21980000-obroty