Odpowiedzi

2009-12-12T16:58:27+01:00
Zwracam się z uprzejmą prośbą o możliwość kontynuowania przygotowań do sakramentu bierzmowania. Prośbę swoją motywuję tym, iż poprzez ten sakrament pragnę być włączona w misję ewangelizacyjną Kościoła, jako że istotą tego sakramentu jest przekazanie Ducha Świętego oraz umocnienie wiary. Bierzmowanie jest dopełnieniem tego, co zostało zapoczątkowane chrztem.
2009-12-12T16:58:43+01:00
Bierzmowanie jest bardzo ważnym sakramentem. Pragna do niego przystapić, ponieważ chcę,zjednaczac się z Bogiem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:01:20+01:00
Pragę przystąpić do bierzmowania, ponieważ jest to jeden z siedmiu sakramentów. Dzięki bierzmowaniu umocnię swoją wiarę oraz będę zdolna do świadczenia o niej oraz jej obrony. Sakrament ten będzie bardziej jednoczył mnie z Bogiem.