Odpowiedzi

2009-12-12T17:06:45+01:00
Barok zabytki w Polsce :
Zamki Magnackie-Dwory, pałace
Wilanów- Sobiescy
Kościół pod wezwaniem św.Piotra i Pawła w Krakowie
Bazylika Mniejsza pod wezwaniem najświętszej Marii Panny w Krzeszowie
Kościół pod wezwaniem Jana Chrzciciela w Cieplicach

Renesansowe zabytki w Polsce
Ratusz w Poznaniu
Ratusz w Zamościu
Przebudowa Zamku na Wawelu
Kamienice w Kazimierzu nad Wisłą
Kaplica Zygmunta
Zamek w Baranowie Sandomierskim
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:10:12+01:00
1. zabytki RenesanS:
-Ratusz w Zamościu
-Zamek w Baranowie Sandomierskim
-Kaplica Zygmuntowska na Wawelu w Krakowie
-Kamienice Renesansowe w Kazimierzu Dolnym
-Ratusz w Poznaniu

2. zabytki BaroK:
-Kolumna Zygmunta w Warszawie
-Kościół św. Anny w Krakowie
-kościół w Wiśniczu
-pałac królewski w Wilanowie
-pałac Krasińskich w Warszawie
-kościół Karmelitanek Bosych we Lwowie
14 4 14
2009-12-12T17:10:22+01:00
1. ZAMKI w Szydłowcu, Drzewicy, Pieskowej Skale, Ogrodzieńcu, Płakowicach, Brzegu, Krasiczynie, Niepołomicach.
Brama Zielona, Brama Wyżynna, Arsenał.
Katedra w Płocku.
2. Kościół Santa Maria della Pace, San Ivo, Palazzo Barberini w Rzymie, katedra w hiszpańskim mieście Santiago de Compostela, kościół św. Karola Boromeusza w Wiedniu, a w Polsce pałac w Wilanowie, kościół śś. Piotra i Pawła w Krakowie, Kościół Wizytek w Warszawie.
3. Średniowieczne Krzyże pokutne, Średniowieczny Krzyż Sędziowski
8 4 8