Pomóżcie!!! Dam najj! PILNE!

Pole prostokąta jest równe 60 m². Oblicz długość drugiego boku tego prostokąta, jeżeli jeden z boków ma długość:
a) 12 m
b) 3 dm
c) 20 km
d) 2 mm

Jeden bok prostokąta ma długość 50 km. Jaką długość ma drugi bok tego prostokąta, jeżeli jego pole wynosi:
a) 114 km²
b) 265 km²
c) 160²
d) 199 km²

Proszę o rozwiązanie! :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:17:48+01:00
A) 60 m²:12 m=5m
b) 60 m²:0,3m=200m
c) 60 m²:20000m=0,003m
d) 60 m²:0,002m=30000m

a) 114 km²:50km=2,28km
b) 265 km²:50km=5,3km
c) 160 km²:50km=3,2km
d) 199 km²:50km=3,98km
2009-12-12T17:18:46+01:00
1.
a) 12 m
60m² : 12m = 5m

b)3dm = 0,3m
60m² : 0,3m = 200m

c)20km = 20 000m
60m² : 20 000m = 0,003m

d) 2mm = 0,002m
60m² : 0,002m = 30000m

2.
a)
P = 114km²
a = 50km
b = 114km² : 50km = 2,28km

b)
P = 265km²
a = 50km
b = 265km² : 50km = 5,3km

c)
P = 160km²
a = 50km
b = 160km² : 50km = 3,2km

d)
P = 199km²
a = 50km
b = 199km² : 50km = 3,98km
1 5 1
2009-12-12T17:55:48+01:00
Zad1

a) 60 m²:12 m=5m

b) 60 m²:0,3m=200m

c) 60 m²:20000m=0,003m

d) 60 m²:0,002m=30000m
Zad2

a) 114 km²:50km=2,28km

b) 265 km²:50km=5,3km

c) 160 km²:50km=3,2km

d) 199 km²:50km=3,98km