Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T17:17:23+01:00
Bo dzięki niej mamy nadzieję, że kiedyś będzie "lepszy świat"..Przecież to zapowiedź na pezyszłość...
Mam nadzieję, że pomogłem i pozdro ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:20:12+01:00
Ponieważ sąd ostateczny będzie w pełni nieomylkowy, wszystko wiedzący i sprawiedliwy. Będzie on nadzieją dla ludzi idących po stronie dobra i wiary. Sądzeni będą wszyscy lecz Ci którzy byli dobrzy nie zostaną skazani na wieczne męki lecz na błogi spokój, dostatek, i bestroską wieczność.