Odpowiedzi

2009-12-12T17:25:51+01:00
Reklamacja może być zgłaszana, gdy dany produkt przez nas nabyty nie spełnia oczekiwań, które spełniać powinien.

Składamy ją w sklepie, w którym produkt nabyliśmy, przychodząc z nim i z paragonem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:26:33+01:00
Reklamacje można zgłosić wtedy,gdy jakiś produkt lub przedmiot materialny nam nie odpowiada albo ma jakąś szkode.Zgłosić można ją w sklepie gdzie się kupiło produkt lub skontaktować się z producentem.