Odpowiedzi

2009-12-12T17:29:56+01:00
15*15+20*20=c*c
225+400=c*c
625=c*c
25=c

Srodek okręgu opisanego na trójkącie prostakatnym lezy na srodku przeciw prostokatnj, która staje sie jego srednica
25/2=12,5 cm

odp.:12,5cm

mam nadzieje, że jest dobrze - jesli tak to daj mi najlepsza:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:30:37+01:00
A2+b2=c2
15*15+20*20=c2
225+400= c2
c2=625
c=25


I teraz 25 na pół 22,5

r=22,5