Odpowiedzi

2009-12-12T18:09:29+01:00
Sory że tylko 1.

1.http://www.bryk.pl/teksty/liceum/historia/xx_wiek_i_wojna_%C5%9Bwiatowa/24390-europa_po_i_wojnie_%C5%9Bwiatowej.html
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:18:14+01:00
1 po 1 wojnie światowej
wprowadzono traktat wersalski
powstała Liga Narodów
dojście Hitlera do władzy
narodziny faszyzmu we Włoszech
podpisanie radziecko-niemieckiej umowy w Rapallo
aneksja Austrii do Niemiec
2 droga ku wojnie
podpisanie paktu Ribbentrop-Mołotow
zawarcie Polski sojuszu z Francją i wielką Brytanią
inwazja Hitlera na Czechosłowację