Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:31:55+01:00
46%+36%+8%=90%
100%-90%=10%=5modzewi
10%;5=2%=1 drzewo
36%;2=18
odp.jest 18 akacji
38 4 38
2009-12-12T17:33:31+01:00
46%+36%+8%=90%
100%-90%=10%
10% - 5 drzew
36% - x akacji
x=(36% * 5)/10%=18
Odp.
Jest 18 akacji.
16 4 16
2009-12-12T17:55:10+01:00
46% - Lipy
36% - akacjea
8% - dęby
5drzew - modrzewie

100% - (46%+36%+8%) = 100% - 90% = 10%
10% - modrzewie

10% ______ 5
36% ______ x
____________
x = 36 x 5 : 10 = 18

Odp: Jest 18 akacji.
11 4 11