Odpowiedzi

2009-12-12T17:55:04+01:00
√5= 2,2360679=2,236068=2,23607=2,2361=2,236
√18=4,2426406=4,242641=4,24264=4,2427=4,243
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:56:42+01:00
√5 = 2,236067978
√5 ≈2,236
√5 = 2,2301

Przy przybliżeniu do 3 miejsc po przecinku patrzymy na 4-tą liczbe po przecinku, jeśli jest równw i większa od 5 to do poprzedniej ( na 3 miejscu po przecinku) dodajemy 1, a jeśli ta liczba na 4 -tym miejscuz jest mniejsza od 5 to nic nie dodajemy do liczby na 3-im mejscu po przecinku

Takk samo postępujemy zaokraglając wynik do 4-ego miejsca po przecinku.
czyli patrzymy na 5-tą liczbę po przecinku

√18= √9*√2 = 3*√2= 4,242640686
√18 ≈ 4,243
√18 = 4,2426