Odpowiedzi

2009-12-12T17:36:38+01:00
Bardzo łatwe bombki z papieru
http://www.kuradomowa.com/zrobtosama/ozdoby_choinkowe_bombki_origami.shtml

można zrobić na białym papierze i pobrokatować
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:37:57+01:00
Można wykronać bombki z kartonu i posypać prokatem
Zrobić delikatny łańcuch z papieru kolorowego...
Pod choinką można wykonać prezenty takie wycięte z gąbki takiej co są w kwiaciarni.
Z wstązek zrobić malutkie kokardki
2009-12-12T17:39:50+01:00
Bombki, łańcuchy, lampki choinkowe..
tradycyjnie wiesza sie jabłko, cukierki