Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:49:48+01:00
Mój pokój jest duży, ściany pomalowane są na niebiesko, po prawej stronie stoi duże łóżko i duża szafa na ubrania, po lewej stoi biurko, a na wprost drzwi znajduje się duże okno z fioletowymi zasłonkami. Po lewej stronie okna, stoi szafka, na której stoi telewizor i DVD. na środku pokoju znajduje się stolik i dwa małe krzesła. Na podłodze pod stolikiem leży bogato zdobiony niebieski dywan.

My peace is great, walls are painted blue, on the right-hand side a big bed and a big wardrobe, on the left a desk are found, and directly opposite the door a big window is found with purple curtains. On the left windows, a cupboard, on which the TV set is standing and a DVD are standing. in the middle of the room a table and two small chairs are found. Under the table a richly ornamented blue carpet lies on the floor.


Mam nadzieję, że dobrze, aczkolwiek mogą być błędy...
2 5 2
2009-12-12T22:27:07+01:00
In my room there is a red carpet. In front off on the carpet there is a table. In my room there is a cage with my rabbit, too. My furniture is fair orange and my door are brown. In my room there are two windows. In the left corner under the window there is my bed ;]


W moim pokoju jest czerwony dywan. na środku tego dywana jest stól. w moim pokoju jest również klatka z moim królikiem. Moje meble są jasnopomarańczowego koloru i drzwi sa brązowe. W moim pokoju znajdują sie dwa okna. W lewym rogu pod oknem jest moje łózko. ;]