Zamień:

A. na milimetry kwadratowe:
6cm²=600mm²
2,5cm²=
1dm².=
0,007dm²=

B. na cm. kawdratowe:
7dm².=
0,6dm²=
2m²=
0,05m²=

C. na ary:
2ha=
7ha=
5000ha=
0,7ha=
0,05ha=

D. na metry² :
2ha=
7a=
500a=
0,7ha=
0,05a=

E. w arach:
80000m²=
700tys. m²=
6000m²=
500m²=
6mln. m²=

F. w hekatarach:
80000m²=
700tys. m²=
6000m²=
500m²=
6mln. m²=





3

Odpowiedzi

2009-12-12T17:42:29+01:00
A. na milimetry kwadratowe:
6cm²=600mm²
2,5cm²=250 mm²
1dm².=100 mm²
0,007dm²=0,7 mm²

B. na cm. kawdratowe:
7dm².= 7cm²
0,6dm²=0,6 cm²
2m²=
0,05m²=

C. na ary:
2ha=200 a
7ha= 700 a
5000ha= 500000
0,7ha= 70 a
0,05ha= 5a

D. na metry² :
2ha=
7a=
500a=
0,7ha=
0,05a=

E. w arach:
80000m²=
700tys. m²=
6000m²=
500m²=
6mln. m²=

F. w hekatarach:
80000m²=
700tys. m²=
6000m²=
500m²=
6mln. m²=
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:44:07+01:00
Na mm²
6cm²=600mm²
2,5cm²=250mm²
1dm².=10000mm²
0,007dm²=70mm²

B. na cm. kawdratowe:
7dm².=700
0,6dm²=60
2m²=20000
0,05m²=500

C. na ary:
2ha=200ar
7ha=700ar
5000ha=500000ar
0,7ha=700ar
0,05ha=5ar

D. na metry² :
2ha=20000
7a=700
500a=50000
0,7ha=7000
0,05a=5

E. w arach:
80000m²=800ar
700tys. m²=7000ar
6000m²=60ar
500m²=5ar
6mln. m²=60000ar

F. w hekatarach:
80000m²=8ha
700tys. m²=70ha
6000m²=0,6ha
500m²=0,05
6mln. m²=600
2009-12-12T17:44:58+01:00
A
250mm²
10 000mm²
70mm²
B
700cm²
60cm²
20 000 cm²
500cm²
C
2ha=200 a
7ha= 700 a
5000ha= 500000
0,7ha= 70 a
0,05ha= 5a

D ...
Nie wiem wszystkich :(
500a- 5000000m2
0,05a-50 m2

E
80000m²=
700tys. m²=
6000m²=
500m²=
6mln. m²=

F
80000m²=
700tys. m²=
6000m²=
500m²=
6mln. m²=