Odpowiedzi

2009-09-07T19:59:44+02:00
-cześć , co tam u ciebie
-hej , a nic szczególnego
-ładna dziś pogoda prawda ?
-faktycznie , ale miało padać
-ja tam nigdy nie wierze w prognoze pogody
-takie czasy ,że lepiej ci babcia przez bolącą noge zapowie deszcz
-a mama mówiła zabierz parasol , no i po co go trzaskałem ze sobą
-nigdy nie mów nigdy , pogoda jest nieobliczalna
-fakt , wiesz ja już muszę lecieć , miłego dnia
- nawzajem , cześć
1 1 1
2009-09-07T20:05:34+02:00
- Cześć Kasia. Co u ciebie słychać?
- Wszystko w porządku a u ciebie?
- Również. Czy poszłabyś ze mną do kina dzisiaj wieczorem?
- Niestety jestem zajęta. Gram dziś w siatkówkę w centrum sportowym.
- A co powiesz o wtorku ? Robisz coś popołudniu we wtorek?
- Nie.
- Więc spotkamy się we wtorek.
- Dobry pomysł.
- Spotkamy się przed twoim blokiem o 19.00
- Dobrze. Do zobaczenia.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T20:07:26+02:00
- Nie wiesz co zrobiłam!
- Co takiego? - dziewczyna błysnęła oczami z ciekawości.
- Wyciągnęłam książkę do geografii i zaczęłam się uczyć - przez chwilę nie słychać nic innego, prócz śmiechu dziewczyn.
- Jak mogłaś! Przecież nie musiałaś się przemęczać - drwiła koleżanka.
- Wcale się nie przemęczyłam. W ogóle nic nie przeczytałam.
- Nic?!
- Nic.
- Rzeczywiście ZACZĘŁAŚ się uczyć. Tylko zapomniałaś skończyć.
- Masz rację. Ale może następnym razem przeczytam przynajmniej jedną stronę?
- Może nawet dwie?
- Zobaczymy...
2 2 2