Zad.1 Dokończ:
1.Woda destylowana jest złym przewodnikiem prądu, jednakże rozpuszczenie w niej niewielkich ilości soli powoduje, że staje się...
2.Dotykanie urządzeń elektrycznych mokrymi rękami jest szczególnie niebezpieczne, ponieważ...

Zad.2 Uszereguj wymienione ciała, biorąc pod uwagę wartość sił spójności: woda, powietrze, diament, lód rtęć.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:51:30+01:00
1. ...staje się dobrym przewodnikiem prądu.
2. ...ponieważ woda dobrze przewodzi prąd.

zadanie2
diament, lód, rtęć, woda, powietrze.
1 5 1
2009-12-12T17:51:41+01:00
1.przewodnikiem
2.jestesmy narazeni na porazenie pradem
3.powietrze, woda, rtec, diament, lod
1 4 1
2009-12-12T18:42:10+01:00
1) powoduje że staje się bardzo dobrym przewodnikiem prądu
2)ponieważ woda jest dobrym przewodnikiem prądu elektrycznego
3)diament,lód , rtęć , woda , powietrze