Odpowiedzi

2009-12-12T18:04:54+01:00
Tu masz link jakie prace malowali i na podstawie tego namaluj swoja
http://images.google.pl/images?sourceid=navclient&hl=pl&rlz=1T4PCTA_plPL329PL329&q=surrealizm&um=1&ie=UTF-8&ei=xMwjS4fpDs70_Aahl8ypCg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CCEQsAQwAw
1 4 1
2009-12-12T18:05:48+01:00
Narysuj coś co ci się ostatnio śniło.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:07:35+01:00
Surrealizm charakteryzuje się brakiem logiki; sensu. Może to więc być wszystko, co przyjdzie Ci do głowy. To, co rysujesz w zasadzie nie musi istnieć, może być zniekształcone.

Drzewo, na którym rosną szklanki z nosami; człowiek z trąbą słonia mówiący do kaloryfera, który...; budynek "rozpadnięty się" na ileśtam kawałków. Może to być sytuacja z życia codziennego, w której jest coś dziwnego. Balet na środku morza, w którym występuję szczekuszki.

Proponuję Ci wpisanie w Google "surrealizm" i pooglądanie obrazów jego przedstawicieli, chociażby Dali'ego :)