Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T20:01:51+02:00
Cechy stylu biblijnego:
-paralelizm składniowy
-patos-wzniosłość wypowiedzi
-obecność zdań oceniających
-przejrzysta konstrukcja fabuły
-rezygnacja ze szczegółowych detali dotyczących opiosów na rzecz wprowadzenia ogólnej problematyki zwłaszcza moralnej
-charakter uniwersalności wypowiedzi
1 5 1
2009-09-07T20:53:50+02:00
--paralelizm składniowy
--wzniosłość wypowiedzi
--przejrzysta konstrukcja fabuły
--obecność zdań oceniających
--rezygnacja ze szczegółowych detali dotyczących opiosów na rzecz wprowadzenia ogólnej problematyki zwłaszcza moralnej
---paralelizm składniowy
--charakter uniwersalności wypowiedzi
1 5 1