Pomóżcie bo ja jestem lewa z niemieckiego...
Zadanie polega na utworzeniu Partizipu II podanych czasowników.[+ ktore łączą sie z sein/haben]
- erklaren [a"]
- waren
- diktieren
- sprangen
- exportieren
- starten
- bekomen
- machen
- laufen [a"]
- wiren
- prufen [u"]
- horen [o"]
- spielen
- lernen
- tanzen
- losen [o"]
- korrigieren
- verabrenden
- zuruckkehren [drugie u"]
- aufraumen [a"]
- aufwaschen
- einkaufen

Z góry wielkie dzięki !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:26:09+01:00
Erklärt h
gewesen s
diktiert h
gesprungen s
exportiert h
gestartet h
bekommen h
gemacht h
gelaufen s
teraz napisane jest WIREN. Co to jest? Napisz jeszcze raz poprawnie.
geprüft h
gehört h
gespielt h
gelernt h
getanzt h
gelost h
korrigiert h
verabredet h
zurückgekehrt s
aufgeräumt h
aufgewaschen h
eingekauft h
h oznacza haben a s oznacza sein
2009-12-12T18:34:53+01:00
Geeklart [a"] haben
gewart [a"] haben
diktiert haben
gesprungen sein
exportiert haben
gestartet haben
bekommen haben
gemacht haben
gelaufen sein
gewirt haben
geprüft haben
gehört haben
gespielt haben
gelernt haben
getanzt haben
gelöst haben
korrigiert haben
verabredet haben
aufgeraumt [a"] haben
aufgewascht [a"] haben
eingekauft haben