Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T20:04:31+02:00
W jeden dzien można zrobic naprawde dużo rzeczy , ja np codziennie wieczorem biegam , potem ćwicze ręce hantelkami , oczywiście dzien nie obejdzie się bez pomagania bratu w lekcja czy pójścia do sklepu po głupią smietanę , oprócz tego po lekcjach przygotowuje sie do testu gimnazjalnego .
2009-09-07T20:35:57+02:00
Opiekuję się dzieckiem, gotuję obiadki, sprzątam dom, chodzimy na spacery do parku, karmimy kaczki nad Wisłokiem, a wieczorem trochę nauki i relaks przy muzyce
2009-09-07T21:38:36+02:00