Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T20:02:36+02:00
60km/h*3h=180km
180km/2,4h=1800km/24h=75km/h
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T20:07:00+02:00
V=60km/h
t1=3h
t2=2h 24min=2,4h
v=s/t
s=v*t
s=60 km/h*3h=180km
v2=s/t
v2=180km/2,4h=75km/h

Odpowiedz
Musiałby mieć prędkość średnią=75km/h
17 4 17
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T20:08:52+02:00
60km/h*3h=180km
180km/2,4h=1800km/24h=75km/h
8 3 8