Odpowiedzi

2009-12-12T18:23:57+01:00
Zgromadzenie się.
Gromada wieśniaków proponuje pomoc.
Przybycie duchów lekkich.
Prośba
Odpedzienie duchow
Przybycie ducha zmarłego szlachcica
Prosba ducha
Opowiesci Sawy i Kruka
Odpedzenie.
Duch Zosii
Prosba
odpedzienie
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:31:33+01:00
1. Zebranie ludzi w kaplicy.
2. Zgaszenie świec i wszelkiego światła.
3. Zapalenie garści kądzieli przez Starca.
4. Pojawienie się aniołków.
5. Aniołki powiedziały o ich winie i karze.
6. Prosiły o 2 ziarna gorczycy.
7. Zniknięcie aniołków.
8. Podpalenie kotła z wódką przez Starca.
9. Pojawienie się Widma Pana.
10. Widmo powiedziało o winie i karze.
11. Poprosił o dwa ziarna pszenicy i wody miarkę.
12. Zniknięcie Widma.
13. Zapalenie święconego ziela przez Starca.
14. Pojawienie się dziewczyny.
15. Dziewczyna powiedziała o swojej winie i karze.
16. Prosiła, aby przybiegli młodzieńcy chwycili ja za ręce i przyciągnęli do ziemi.
17. Zniknięcie Dziewczyny.
18. Rozejście się ludzi.
1 5 1