Odpowiedzi

2009-12-12T18:21:47+01:00
Ponieważ większość dezydorantów zawiera środki które w wysokiej templeraturze ulegają spalaniu. Gdy pogdrzewamy dezydorant On wybucha . Jest to niebezpieczne.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:25:40+01:00
Ponieważ zawierają one gazy które są łatwo palne a pod ciśnieniem mogą one wybuchnąć buum
9 3 9
2009-12-12T18:46:03+01:00
Podczas podgrzewania ćisnienie w butli wzrasta co może spowodować wybuch.
3 5 3