Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:25:50+01:00
A) -12-18 będzie to wynik ujemny
-12+(-18)= -30
b)-4-7 wynik ujemny
-4-7= -11
c)-8+3 wynik ujemny
-8-(-3)= -5
d)3+-5 wynik ujemny
-(-3)+(-5)= -2
2009-12-12T18:56:03+01:00
A) -12-18=-30 ujemny
b)-11ujemny
c)-8+3=-5 ujemny
d)3-5=-2 ujemny
2009-12-12T20:10:19+01:00
A)-12+(-18)= -12-18=-30 - ujemny
b)-4-7=-11- ujemny
c)-8-(-3)=-8+3=-5- ujemny
d)-(-3)+(-5) =3-5=-2- ujemny