Odpowiedzi

2009-12-12T18:26:48+01:00
2009-12-12T18:27:01+01:00
Musisz po prostu dać 'wklej'. o ile mi wiadomo nie ma żadnego schowka.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:27:37+01:00
Ciężko powiedzieć gdzie to jest.
Za schowek odpowiada system operacyjny. To najprawdopodobniej jest miejsce w pamięci, w którym umieszczane są kopiowane rzeczy.
Być może czasami system umieszcza to na dysku jako pliki tymczasowe...
5 3 5