Zadanie proste.
Dam naj! Proszę o szybką odp.:)

Uzupełnij tekst wstawiając poniższe wyrażenia w odpowiedniej formie:
SYSTEM OŚWIATY, SYSTEM EDUKACJI, WOJEWODA, MINISTERSTWO EDUKACJI NARODOWEJ, MINISTERSTWO NAUKI I OŚWIATY, MARSZAŁEK, PREMIER

Dokumentem regulującym funkcjonowanie oświaty jest Ustawa o..... Polityką oświatową w Polsce zajmuje się...................
W województwie politykę ministra realizuje kurator oświaty, powołany przez......

Proszę o szybką odp.!

Pozdrawiam :)))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:28:25+01:00
Dokumentem regulującym funkcjonowanie oświaty jest Ustawa o SYSTEMie OŚWIATY
Polityką oświatową w Polsce zajmuje się MINISTERSTWO EDUKACJI NARODOWEJ

W województwie politykę ministra realizuje kurator oświaty, powołany przez PREMIERa
16 3 16
2009-12-12T18:30:41+01:00
Dokumentem regulującym funkcjonowanie oświaty jest Ustawa o Systemie Edukacji. Polityką oświatową w Polsce zajmuje się Ministerstwo Edukacji Narodowej. W województwioe politykę ministra realizuje kurator oSwiaty, powołany przez wojewodę
16 3 16