Odpowiedzi

2009-12-12T18:33:08+01:00
2K+2H2O->2KOH+H2
wodorotlenek
potasu

K2O+H2O->2KOH
tlenek wodorotlenek
potasu potasu

Proszę, mam nadzieję, że wiesz gdzie dwójeczki są małe ;))
Zgłoś najlepszą jak możesz ;p
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T19:22:15+01:00
KOH - wodorotlenek potasu

K₂O + H₂O -> 2KOH
tlenek potasu + woda -> wodorotlenek potasu

2K + 2H₂O -> 2KOH + H₂
potas + woda -> wodorotlenek + wodór
4 4 4