Jak wykonać bryłę, a konkretnie walec (z kartonu).

Jak narysować siatkę, gdzie dać zakładki, aby dobrze posklejać.
Nie chodzi mi tu o zwykłą siatkę: dwa kółka i prostokąt, tylko gdzie trzeb dołożyć zakładki, aby to potem ładnie posklejać.

Bardzo proszę o pomoc

3

Odpowiedzi

2009-12-12T18:47:48+01:00
Wystarczy że dasz zakładki wokół prostokąta.
tam gdzie koła muszą być przerywane najlepiej trójkątne(ząbkowane) zakładki, a z jednego boku gdzie nie ma koła w całości. Pozdrawiam.
18 3 18
2009-12-12T18:49:40+01:00
Najpierw zrób powierzchnie boczną z prostokąta potem go zwiń w rulonik tylko zrób ją trochę dłuższą i ta część dłuższa to będzie zakładka

a koła zrób najlepiej tak: narysuj sobie dwa koła o wymiarach takich jakie mają być potem nie odrywaj cyrkla tylko zatocz jeszcze jedno koło np. 1 cm większe od tamtego. potem ponacinaj tą część dłuższą i zegnij o 90 stopni posklejaj i gotowe
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T19:53:35+01:00
Narysuj dwa koła, a do nich dłuższy pasek, który potem rozetniesz na mniejsze kawałki.

Uważnie pozaginaj, żeby podstawy wyszły równe! ;)
9 3 9