Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T20:14:17+02:00
P1/a=h
h=104cm²/8cm=13cm
P2=P1-24cm²=
P=104cm²-24cm²80cm²
24cm²/8cm=3cm=tyle trzeba skrócić wysokość
h2=13cm-3cm=10cm
P2=8cm*10cm=80cm²

Odp. Wysokość należy skrócić o 3 cm.
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T20:20:25+02:00
P1/a=h
h=104cm²/8cm=13cm
P2=P1-24cm²=
P=104cm²-24cm²80cm²
24cm²/8cm=3cm=tyle trzeba skrócić wysokość
h2=13cm-3cm=10cm
P2=8cm*10cm=80cm²

Odp. Wysokość należy skrócić o 3 cm.