Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:40:55+01:00
A) 3*12/2 = 18cm²
B) 4*12/2 = 24dm²
C) 25*4/2 = 50cm²
2009-12-12T18:42:08+01:00
P rombu= d1 * d2/2

a) 0.03m=3 cm
12cm

P=3*12/2
P=18cm²

b)4dm=40cm
1,2m=120cm

P=40*120/2
P=2400cm²

c)1/4m=25cm
0.4dm=4cm

P=25*4/2
P=50cm²
1 5 1
2009-12-12T18:44:45+01:00
P = ½ × d₁ × d₂

a) 0,03m = 3 cm
P = ½ × 3cm × 12cm
P = 16cm²

b) 1,2m = 12dm
P = ½ × 4dm × 12dm
P = 24dm²

c) ¼m = 0,25m = 2,5dm
P = ½ × 2,5dm × 0,4dm
P = 0,5dm²