Odpowiedzi

2009-12-30T12:47:39+01:00
Długo by wymieniać na tej stronie masz wszystko fajnie wypisane :
http://www.sciaga.pl/tekst/73728-74-wplyw_halasu_na_zdrowie_czlowieka
2009-12-30T14:25:51+01:00
Wpływ hałasu na zdrowie człowieka...

Za dużo by o tym pisać.. znajdziesz o tym na stronie :

http://www.bryk.pl/teksty/gimnazjum/fizyka/oddzia%C5%82ywania_w_przyrodzie/15636-wp%C5%82yw_ha%C5%82asu_na_zdrowie_cz%C5%82owieka.html


wszystko dokładnie opisane, super praca.
Pozdrawiam :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-30T14:29:34+01:00
Psuje sie słuch.
Człowiek jest bardziej zdenerwowany.
Źle wpływa na układ nerwowy i krążenia, a nawet na wewnętrzną cześć organizmu.