Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T18:53:34+01:00
Materia krąży w ekosystemie, ponieważ jest najpierw używana do budowy organiznów, a po ich śmierci wraca do środowiska.
Energia przepływa, ponieważ cały czas organizmy ją tracą, ciągle jest jej mniej i musi być stale odnawiany jej zapas.
1 5 1
2009-12-12T20:02:43+01:00
Materia krąży w ekosystemie,ponieważ jest najpierw używana do budowy organizmów a po ich smierci wraca do środowiska, skąd może znowu zostać wykorzystana do budowy nowych organizmów

a energia przepływa, ponieważ cały czas organizmy ją tracą np.w postaci ciepła,na każdym kolejnym poziomie troficznym jest jej mniej i musi być stale odnawiany jej zapas
2 4 2